ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

از ته دلم(بهار میاد)

 

 

سلام به همه خواندگان عزیز..........خواستم از دلم بنویسم نمی دونم اسمش شعر یا ترانه یا هرچیزی فقط از دلم نوشتم..............گفتیم هر چی که به لب بیاد بنویسم....خیلی هم ادامش ندادم.....چون دیگه داشت اشکم در میومد...........

شب یلدا خوش........به یاد ما نیز باشید

 

موفق باشید.....شوریده

 

 

خدای خوب و مهربون

دلم گرفت از این زمون

 

 

تو این هوای سرد و غم

دلم گرفت به کی بگم

 

 

سرمای این دلای ما

بد ترِ از زمستونا

 

 

کاشکی بهار بازم بیاد

سبزی و خنده شاد و شاد

 

 

اهالی وبلاگ من

سر بزنید به این دلم

 

 

در این هوای سرد و هم*       *:درد

پر شد دلم ز درد و غم

 

حالا به اسم همتون

یه شعر بگم در بارتون:

 

 

ماهی خانوم هوا یخه

حوضچه ما سر ما زده

 

ماهی تو این هوای سرد

همش به فکر چار درد

 

 

 

 دختر برفی چمدونم؟؟!!!!

حال و هواش که می دونم

 

روزای برفی و عجیب

حال و هواهای غریب

 

تو وبلاگ زمستونیش

نری یه وقت بلرزونیش

 

 

شیرین خانوم که همیشه

به وبلاگم سر میکشه

 

کامنتهای قشنگ میگه

نظرهای قشنگ میده

 

 

علیرضا چون که میاد

نظر میده چقدر زیاد

 

خیلی به من لطف میکنه

قلب منو قلف میکنه  

 

 

ارش جونم که همیشه                         *:صاحب وبلاگ تلافی می کنم(چطوری حسن؟!)

با هم میریم چون نمیشه

 

 

هر دوتامون خسته شدیم

از این زمون رسته شدیم

 

 

جواد  اقا چه خبرا؟؟؟!!!

تو این هوای سرد ما

 

از اسماعیل یا ممدلی*               *محمد علی

از اون دلای گل گلی

 

 

بقیه هم که جای خود

ممنونم از هر کجا که بود

 

 

قلب من از غصه پره

افتاده جونم چو خوره

 

 

منم که شوریده شدم

از بس که غم دیده شدم

 

 

اهای علی یادش بخیر        *:منظور خودم هستم

سماور و چایش بخیر

 

 

یادش بخیر چند سال پیشا

با بچه ها جمع شدیما

 

 

دعوا و بازی و صفا

تو این دلای بی ریا

 

 

ارش جونم یادت میاد

قایم موشک چقدر زیاد

 

 

من چشم میذاشتم یه دفعه

صبر کن قایم شم یه دقه*                        *:یک دقیقه

 

 

عشق ما ها تو کوچه بود

با بچه ها گل کوچه بود

 

 

خدای خوب و مهربون

دلم گرفت از این زمون

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
علی اکبر جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
عید رو تبریک میگم بهت و امیدوارم شب یلدای خوبی رو در کنار خانواده بگذرونی..

سیاوش جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://faryadeasheghane.blogsky.com/

سلام
ممنون که به من سر زدی
امیدوارم اولین شبه سرده زمستانیت در کنار خانواده گرم بگذرد
شبه یلدات مبارک
موفق باشی
بای

علیرضا جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.hafti-hafti.blogsky.com

چه احساس خوبی داره وقتی یکی در موردت شعر میگه !!!
خیلی ممنون.
دوست با قریحه هم خوب چیزیه ها !
از این به بعد پر رو میشم و ازت شعر در خواست میکنم و میدم بچه ها محرم بخونن. هان ؟ همینجوری ترانه ای واسه شور خوندن.
مثل شعرایی که جواد مقدم میخونه.
موافقی ؟ اصلا تو این فازا هستی ؟ اگه موافقی بهم بگو تا بگم.
این وبلاگت با اون یکی زمین تا آسمون فرق میکنه هر کی ندونه امکان نداره بتونه حدس بزنه این دو تا مال یه نفره.
این چیه که آدما رو اینطوری ازین رو به اون رو میکنه.
شاد باش.

زهرا جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ http://sookootez.blogsky.com

این بهار سرد...نوروز مبارک

نازنین شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.paree-parvaz.blogfa.com

خاک عاشقی می داند
گریه می کند
رنج می کشد وصبر می کند
سر برآستانه ی مرگ می گذارد
برشانه هایش می گرید اما نمی میرد
خاک عاشقی صبور است
برگهای پاییز بوسه می زند
تقدیر جهان را عوض می کند
جوانه ها را بیدار می کند
و درختها را خواب می کند
اما خود هرگز نمی میرد
خاک عاشقی صبور است
که سالها وسالها برای آسمان
صبر می کند
و من همانم که از خاک آمده ام
چون خاک عاشقم وچون خاک روزی
صبوری را خواهم آموخت
سلام یلدات مبارک آپت قشنگ بود

مرتضی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

اینجاهم سلام من راجوگرفت دوجاپیام گذاشتم . شوریده بهتره یا زبیده؟ دیدی منو جوگرفته وهنوزول نکرده . بای

سعید شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:33 ق.ظ http://barfeeshgh.persianblog.ir

سلام
ممنون از حضورت
خوشحالمون کردی
بازم به ما سر بزن

سام شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ق.ظ http://golerazeghi.blogsky

دلت چرا ناامیده؟ ** اسمت شده یه شوریده
حرفای غم زیاد میگی** روزات همیشه پاییزه
از آدما ذله شدی؟ ** گنجیشکه پر کنده شدی
هوا برات قفس شده؟ ** زندگی بی نفس شده؟
آسمونت تیره شده ؟** چشات پره کینه شده؟
دنیارو بی خیال عزیز ** لگد بکن برگه پاییز
فریاد بزن دیوونه ایم ** رنگین کمون" گل خونه ایم
مثه نسیمه بی کلام ** تو هم بشو عینه ی یه سام ( خودم)
من که همش غصه دارم ** زمستونه دورو برم
یه گل دارم رازقیه ** اسمه وبلاگه من اینه
تو اون فقط زار میزنم ** فکرایه خوشکل تو سرم


اینم خودم گفتم فقط واسه شوریده ترینم

شیرین شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ

ممنونم از شعر زیبات خیلی لطف داری

آرش شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

شوق و ذوق ادبی خیلی خوبی داری
بهت تبریک می گم واقعا زحمت کشیدی
همین جوری پیش بری حتما موفقیت های بیشتری کسب می کنی

ماهی خانوم شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

وااااااااااااایییییی
ماماااااااااااااانییییییی
سلااااااااااااااام
آخ جونمیییییییییی من معروف شدم!
از اسمم شعر گفتن مردم! وای خدایا مرسیییییییی!
چطوری شما شوریده ی عزیزم؟
ممنونم که من رو هم قابل دونستی و جزو دوستات شمردی
اونم اولین نفررررررررر!!!
جونمی جووووووووووووون!
برم به مامان اینا بگم دخملشون معروف شده!
شاد باشی دوست گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد