ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

شب عید

 

 

 

7sin

 

 

سلام....می خواستم که اخرین پست من باشه........ولی دیدم شب عید است و ......

 

ای عزیزان خبر اندر خبری در راه است              ان خبر چیست که این گونه تو خندانی هست

گفتمش میوه مرغوب شب عید خوشا              سیب سرخ است و میان کیوی ارزانی هست!!

موز خواهم که خرید بعد خیاری قلمی               پسته بادام و سپس تخمه و الوانی هست

سبزه را بر سر سفره بنهم دور از سیر               سکه و سینی و چار سین درخشانی هست

من خریدم همه ارکان تو را ای هفسین*           ای خدا حفظ نمایش شب مهمانی هست

هجمه ارند به منزلگه من چون تاتار                  هی خورند پر بکنند تا که ز تن جانی هست

 

                           هیچ حسی نبود تا که ادامه دهمش

                 بس که شوریده شدم بی سر و سامانی هست

- ن - - ن ن - - ن ن - - - -

تولد تولد تولدم مبارک

 

سلام به همه خوانندگان وبلاگ من

 

امروز روز تولدم من هستش

 

خیلی خوشحال هستم......اخه شدم.......ساله

 

فقط که خانوما نباید سنشون را نگن

 

خلاصه اینکه اره......حسن یادته چند سال پیشا همش دنبال زنبور و ملخ می کردم و شکمشون رو پاره می کردم و برا بچه ها تشریح می کردم

 

مادر من هم به من هدیه داد

 

یادش بخیر.......چقدر زود پیر شدیم

 

خلاصه همه بهمون یه جورایی رسیدن و .............راستی!!!

 

چطوری حسن؟؟؟؟!!...میریم ایشاللهچطوری حسن!!!!!

 

یادش بخیر با بچه اون موقع که تو عصر جاهلیت زندگی می کردم قلیون می کشیدیم

 

اینم یه عکس از روزگار جاهلیت....بله می گفتم

 

حسن یادته با بچه ها ماشین اون مرد عرب رو که تو زمین فوتبال گذاشت........

دیدی چی شد!!!!!

 

از اون روزا خیلی وقت هست که گذشته و من هم شدم اقا دانشجوی درس خون

 

۲۴ ساعته هم که ولوییم تو اینترنت و چت کردن و ایناااااااین هم اخر عاقبت اینکارا....حسن یارو رو یادته تو چت چجوری سر کار گذاشتیمنزدیک بود!!

 

چقدر زود میگذره هاااااااااااا!!!!

 

خوب ایشالله که هزار سال عمر کنم و به خوشی زندگی کنم و ....دیگه اینکه.......

 

این یکی رو نمیگم.........اخه یه راز هستش

 

بعی دوستان گفتن که خودت رو معرفی کن من هم می گم نوچ

 

مواظب خودتون باشید .....فکر کنم این اخریت پست

سال ۱۳۸۶ من باشه!!!!

 

موفق و شاد باشید........شوریده

 

مرگ عاشق

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام به همه خوانندگان وبلاگ ..........امیدوارم که حال همه شما خوب باشه و مثل من شوریده

نباشید......داشتم همینجوری فکر می کردیم گفتیم یه شعر بنویسیم دیگه دارم کم کم شعر و میذارم کنار ........اخه باید برای امتحان کارشناسی ارشد خودم رو کم کم اماده کنم

البته گه گداری می نویسیم ولی خوب سعی می کنم تو شرایط روحی خوبی باشم که بتونم

تو امتحان موفق باشم

 

شوریده

 

 

شنیدم که انسان عاشق بمرد

به جز درد یار و غم هجر نخورد

 

بدیدم که جانانه جان می دهد

گریست و وجودش به جانان سپرد

 

همه جان خود را به دلبر نهاد

ز درد جدایی خودش را فسرد

 

چه گویم حدیث دل خون دلان

که از بی وفایی دل ما فشرد

 

دگر قافیه تنگ شده چون دلم

شکایت کجا خون دل او بخورد