ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

غصه و غم

 

 

عشق

سلام.......امروز دیگه خیلی تو حس بودیمداشتم خاطراتم رو یکی یکی مرور می کردم

ای روزگار...........از این بازی دنیا در شگفتماکثر این اشعار رو تو کافی نت نوشتم

نمی دونم چرا اینجا با اینکه خیلی شلوغه ولی یه جورایی برام ارام بخشه

این شعر هم حرف دل ماست.....و می دونم که می خونه

 

موفق باشید.......شوریده

 

 

 

 

قلب من از غصه پر شد بشنو زمن این حکایت

یعنی تحمل ندارم از دوری و از فراقت

 

یاد اور ان شب که گشتیم در زیر ان ماه زیبا

من ماندم و کوچه غم دنبال ان رد پایت

 

بغضی گلو را فشرده است اشکی بر ان گونه ام ریخت

زانو بغل کرده ام من در حسرت ابروانت

 

در کوچه روی گل سرخ حرف دلم را نوشتم

عشق من و تو سر امد دیدار ما تا قیامت

 

از کوچه باز هم گذشتم با کوله باری ز غصه

می جویم ان کوچه را من تا جویم ان خاطراتت

 

سالها گذشت و هم اکنون در کوچه ان یادگاری

دیدم چه حالی شدم من در گوشم امد صدایت

 

من قصه عشق خود را بر بلبلان چون بگفتم

تاب و توان را بباختند ای بی مرامی مرامت

 

گویم که دیگر ندارم تاب و تحمل نگارا

رفتی ز قلبم عزیزا دیگر نگیرم سراغت

 

شوریده این قصه خود بر ان کسی خوان که داند

حال غم و غصه و درد ای بی نوایی نوایت

--------------------------------------------------------

هرکس بخواند این حکایت لطفا گذارد پیامی

هرکس دهد یک پیامی گویم که جانت سلامت

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.hafti-hafti.blogsky.com

سلام
ببین اصلا به عدالت خدا شک نکن هر چی سختی میکشی به همون اندازه هم راحتی تو راهه.
تازه این سختی ها هم شیرینه واست بیشتر ازین که طرفت واست مهم باشه دوست داری تو این وضعیت بمونی.ها ؟
اگه شعرتو میخونه ممکنه کامنتا رو هم بخونه...
حتما احساس خوبیه یه وبلاگ مستقل که یه وبلاگ مستقل دیگه رو با حال و هوای شاد خودش تعطیل کرده٬با کلی شعر غمگینانه و کامنت توسط افراد با عظمتی مثل من ٬ واسه آدم بزنن.
بعد من بیام یواشکی بخونم و برم.
چرا کسی عاشق من نمیشه بعد بیاد یه وبلاگ بزنه واسم شعر بذاره توش.
منم میخوام.
برای اطلاعات بیشتر با خودم تماس بگیرین.

X .:. دختر برفی .:. X یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلامم
مرسی خبرم کردی...
چی بگم والا!!
. . .
یکمی شاد باش
اینطوری خوب نیست هااااا...
راس میگم بخدا

روزات برفی

حورجان یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.khodemonii.blogfa.com

خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من
ور نه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت
....

نازنین یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.paree-parvaz.blogfa.com

دیر زمانی ست که بارانیم
خاک دلم در هوس بارش است
رشته ی بی رنگ نفس ها و مرگ
چون گره ای کور پر از خواهش است
حسرت دیدار و تماشای تو
زمزمه ی خستگی راه من
خنده ی پرشوق و هوسناک تو
وسوسه ی بوسه ی پر آه من
سینه ی پر سوز من و روز من
قصه ی مهتاب و شبی ناتمام
دورترین کلبه ی خاموش شعر
روزنه ای عشق نشان روی بام
ترجمه ی بستر تنهاییم
تک سخن گرم تمنای توستمحکمه ی زندگی ام ننگ نیست
جرم تو رسوایی فردای توست
بی خبر از راه مرا گم مکن
ترس من از خنجر بیگانه هاست
مُهر بیاویز به اندیشه ام
عشق پناه دل دیوانه هاست
سلامم...جالب بود

*•. .•*مست و تنها *•. .•* دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.mastotanha.blogfa.com

سلام:)
. . .
matlabe ghashngi bood:)
. . .
felan bye:)

antigirll دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ق.ظ http://www.antigirll.blogfa.com

سلام
همین الان بیا تازه آّپ کردم
یه وسیله هم فرستادم نترس بابا بنزین نمیخواد سوار شو بیا که منتظرتم .

..................(`-.................,.-')..
.....................\............/. //..
......................\........../. //..
........................\......../. //..
....................... ```´´´-//....
.....................(___).(___)-.....
......................(0)......(0)``-._..
........................|~......~ ,.`-..._..
........................|...........|...`-...._..
........................|........../..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
........................|.........|...............`-._ .. _.--' ................_..`... .........
........................).........|....................``........................`... ........
....................../...........|.................................................|.`... .....
...................../_....__)..................................................|...`.. .......
.................../....................|........................................../.......).). ........
..................|...............|......|......................................../......(.(.(.(.. ....
..................|...............|......|....................................../.........).).).). ....
..................|..()...()...|...................|...............|..._.-'...........(.(.(.. ....
..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|.......................
....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|.. .................
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|.. .............
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|................
....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|.. ...........
..................................../.........`` |.`......../...........`..|...........

آرش دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ق.ظ http://talafi-mikonam.blogsky.com

سلام

واقعآ خیلی خوشکله

انشالله حتمآ می ریم فعلآ

بای بای


محسن دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

پس عاشق شدی دوست من؟!

نه عزیزم قط احساس درونی خودم را می گم به کسی دل نبستم:)

آرش دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

تا حالا تصمیم گرفتی این شاهکارهای ادبیتو به صورت کتاب دربیاری؟

سلام
نه عزیزم....این ها و برای دل خودم می نویسم

شوریده

هاوزین سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ب.ظ http://sharare2000.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
امیدوارم که حرف های را که درباره ی غم و غصه نوشته ای فقط مخصوص وبلاگ باشد نه غم خودتان .
به امید روزی که دختر ها و پسرها ایرونی غم نداشته باشند .
گودبای
هاوژین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد