ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

بهره من از عشق

 

 

سلام نمی خواستم چند روز اپ کنم .....ولی دلم ناگهان گرفت و کلمات بر زبانم جاری شد

اشک ریختم و گفتمو سرودم ........این قلب پاره من است........که با هیچ مرهمی

خوب نمی شود..........اما یک توصیه:عاشق نشوید.....عاقل شوید

 

 

ای خوشا من را نصیب از عشق نبود

قلب من اکنده از این غم نبود

 

کاش و در دوران خوب کودکی

ارزویم در هم و ور هم نبود

 

کاش سرب داغ بر چشمان من

یا که سیخ داغ بر قلبم نبود

 

کاش می ندیدم ماجرای عاشقی

پشت من از نارفیقی خم نبود

 

کاش در روزی که عاشق می شدم

عقل من ساکت و یا کورم نبود

 

عمر من در عاشقی و هجر رفت

خرده عقلی بر سر و گوشم نبود

 

عهد بستم عاشقی را بر کنم

عهد را بشکستم و هیچم نبود

 

جز ز اینکه قلب من اتش گرفت

جز جفا و درد عشق دیدم نبود

 

ای خدا قلبم گرفت از این و ان

در سرای بی کسی یارم نبود

 

در دلم اتش فتاد و خون خورم

ای خدا بین یاد من هم او نبود

 

می خورم زهر و فغان از عاشقی

خون به دیده یا که در دل کم نبود

 

در دل شوریده هر غم خانه است

لب فرو بستم که دیگر دم نبود

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ق.ظ http://mvmgroup.blogsky.com

سلام
مرسی که خبرم کردی
شعر قشنگی بود
البته می خوام بهت بگم که تا عاشق نشی نمی فهمی عقل یعنی چی پس باید حداقل یک بار عاشق بشی تا بدونی عاقل یعنی کی
عشق یعنی علاقه شدید قلبی که اگه واقعا بوجود بیاد دیگه هیچ چیزی برات مفهومی نداره جز یک چیز اون هم خوشبختی طرف

علیرضا پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.hafti-hafti.blogsky.com

۱.سلام
۲.چرا نمیخواستی چند روز آپ نکنی ؟
۳.ای بابا اونایی که عاقلن میخوان عاشق شن اونایی که عاشقن میخوان عاقل شن ما هم که هیچکدوم نیستیم حیرون موندیم این وسط.
۴.شعرات قشنگن این حاشیه ای که از حال و هوات مینویسی هم آدمو به فکر میندازه.فقط نمیدونم چی بگم من همیشه یه حرفی واسه گفتن دارم ولی ایندفعه فقط میدونم یه کم متواضعی و یه کم ساده ای و یه کم باهوشی و حالت بالاست.
خیلیا دوست دارن جای تو باشن.نخ سوزن که شعرم میگی من یه دفعه اومدم یه شعر بگم اول قافیه هاشو نوشتم بعد کلی زور زدم بقیشو سر هم کنم آخرشم یه چیز هچل هفتی از کار در اومد که بیا و ببین.
۵.اون یکی وبلاگت رو آپ میکنی ؟ خودت رو لینک کن از اینجا بشه رفت اونجا.(البته اگه صلاح میدونی)
۶.باران رو دیدی( مجید مجیدی) تو امامزاده شعیب بازی کردن آخرشو. نزدیک محل ماست حتما دیدی. آخرش خیلی قشنگ تموم میشه(آخیش...بالاخره یه چیزی به ذهنم رسید بگم.)

آرش پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

ای بابا سلام شوریده عشق
عجب سوزی داشت این عاشقانت
نبینم غمگین باشی
نا امید نشو این نشد یکی دیگه
دنیا که به آخر نرسیده

علی پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ب.ظ http://bani.blogsky.com

سلام شوریده
سلام

ممنون که به من سر زدی
لطف کردی

ز عشق ناتمام ما جمال یار مستغنی است
به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را

عشق همه چیز است
همانگونه که تاج بر سر می گذارد
به صلیب می کشد

سلامت و شاد باشی

محمد به قول بعضی ها ممد جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ق.ظ

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
خوبههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه...

ارش جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ق.ظ

علی خیلی قشنگه

انشالله میریم ...

فعلآ بای...

موفق باشی

نازنین شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.paree-parvaz.blogfa.com

سلام...من لینکتون کردم سر بزنید خوشحال میشم

آرش سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ق.ظ

سلام

انشالله حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ

حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ حتمآ

حتمآ حتمآ حتمآ ... حتمآ میریم

علی توم بخونی باشه

ما باید بریم

فعلآ بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد