ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

دل تنگ من

 

امروز داشتم یک شعر از خانم پروین اعتصامی می خوندم......من عاشق این شاعرم

 

واقعا شعر های بسیار زیبایی دارد.........من این شعر را می نویسم که بسیار زیباست

 

امروز وقتی این شعر را خواندم بسیار گریستم.......و قطره اشک بر صورتم جاری

 

امروز حال خوشی نداشتمفقط سکوت کردم.....حتی بلبلان نیز از این سکوت من تعجب کرده

 

بودندو این شعر من رو یاد چیزی انداخت که افسوس خوردم........

 

التماس دعا از همگی دارم که خیلی داغون شدمیه چند روزی می خواهم ساکت باشم

 

عنوان شعر هم هست:         ارزوها

 

     

 

ای خوش اندر گنج دل زر معانی داشتن

نیست گشتن لیک عمر جاودانی داشتن

 

عقل را دیباچه اوراق هستی ساختن

علم را سرمایه بازارگانی داشتن

 

کِشتن اندر باغ جان هر لحظه ای رنگین گلی

وندران فرحنده گلشن باغبانی داشتن

 

دل برای مهربانی پرورندان لاجرم

جان به تن تنها برای جانفشانی داشتن

 

ناتوانی را به لطفی خاطر اوردن به دست

یاد عجز روزگار نا توانی داشتن

 

در مدائن عاشق جغد گشتن یک شبی

پرسشی از دولت نوشیروانی داشتن

 

                    صید بی پر بودن و از روزن بام قفس

                    گفتگو با طائران بوستانی داشتن

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ق.ظ http://www.hafti-hafti.blogsky.com

کلاس شعر خیلی بالا بود ٬ اگه واقعا با همچین شعری حال کردی ٬ پس تو آدم شوریده ای هستی.

سلام

بسیار سپاسگزارم:)

شوریده

X .:. دختر برفی .:. X چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلامم
قشنگه...
من یادمه این شعراشو تو ایران میخوندم...تو مدرسه :)
. . .


روزات برفی

ماهی خانوم چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ http://mahinameh.blogsky.com

شوریده ی عزیز سلام
خدا رحمت کنه پروین رو...
شعراش خیلی پرمعنا هستند
من یه پیشنهاد دارم
بهتره که هرروز آپ نکنید اینجوری تعداد بیشتری میتونن از شعرها و پست های شما استفاده کنند
البته این فقط یه پیشنهاد بود
ممنونم
شاد باشید

چشم یه مدت نیستم

ممنون که سر زدید:)

شوریده

ارش جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ق.ظ

علی بنده خدا زن خوبی بود...

روحش شاد.

انشالله ما میریم .

به امید خدا ...

موفق باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد