ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

یاد یار

 

 

هرکه شده است طالب دیدار یار

پی زند از می که شود او خمار

 

تا که بدیدی سر و صورت عزیز

دل مده و مست مشو بی گدار

 

هر که شده است عاشق و مست صنم

هر طرفی مست و خراب اه و زار

 

می کشد و می برد و می زند

وصل و لقایش به خدا می سپار

 

در شب و روز گشت مدام این دلم

در هوس صورت ان گلعذار

 

پرده ز رخ بر نگشاید حبیب

کی شود آید به دلم ان عیار

 

دیده من گشت به خون روز و شب

وعده به من داده ای تو بی شمار

 

وصف گل روی تو از هر زبان

تا که شنیدم شده ام بی قرار

 

بر دهنم ذکر و صدا جز تو نیست

ساغر و ساقی شده اند دل فگار

 

رقص کنان در طلبت جرعه نوش

مست و خراب گشته ام از کار و زار

 

وصل تو را گو چه کسی می برد؟!

هر که کند در راه او جان نثار

 

کاش بیایی و غم دل بری

پاک کنی بر دل من این غبار

 

راه زن این دل من گشته ای

دزد دل و چشم و حواس ای عیار

 

نیست دگر جای تو ای عاشقا

راه و مسیر کج بکن از ان دیار

 

قلب و دلم چون که شکستی عزیز

اسم مرا شاعر شوریده دار

نظرات 5 + ارسال نظر
مسافر عشق سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.ketab67.blogfa.com

سلام مهربون
خیلی قشنگ مینویسی
عالی بود
ایشالا موفق باشی
در پناه حق ... یا علی

نغمه سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://naghmeh.blogfa.com/

مرسی که سر میزنی خیلی زیبا بود

شیرین سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

شاید ان روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد خبر از دل پر درد گل یاس نداشت مهم این است چه شقایق باشی چه گل پیچک و یاس زندگی اجبار است

ارش جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ق.ظ

خیلی خوبه

هم اکنون نیازمند نظرتان هستیم

خدا فظ

ارش شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ق.ظ

سلام

ببین دیگه باید هر جوری شده بریم

خدا کنه که زودتر جور بشه بریم انشالله

فعلآ بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد