ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

زلف دوست

 

هر که شدست در طلب زلف یار

ای صنما باده و چنگی بیار

 

یار اگر در دل ما خانه داشت

این دل من گو که چرا بود زار  

                                         

 مست شدم باده و جامت کجاست

ساغر و پیمانه و ساقی کنار

 

در شب هجرت بزدم پی ز می

شد به دلم خانه دوزخ که نار

 

از عطش عشق تو ای یار من

کشت مرا این دل بی تاب و خار

 

شاعر شوریده دلش چون شکست

ای بت من چنگ به تاری گذار                                      

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ب.ظ http://lahlah.blogsky.com

رشته ی تسبیح اگر بگسست معذورم بدار!
دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود!

[ بدون نام ] شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ

قشنگ بود چقدر!! عکسشم نازه

سلام

خیلی ممنون که سر زدید:)...موفق باشید....

شیرین یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ق.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

سلام عزیز منونم که بازم اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد