ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

ماییم و داغ زمانه

وبلاگ تنهایی خودم

دلداده

 

 

 
 
ای جان من ای نور من ای دولت منصور من

                                               جان بر رهت بنهاده ام ای جان من ای نور من

 

در اوج این تنهاییم در فقر و این بی تابیم

                                                ای اتش عشقت سرم ای شیره انگور من

 

                                پی پی بریز بر جان من ای خفته ی در گور من

 

ای نای من ای های من ای داد و ای بیداد من

                                                  اتش زنم مجنون هم ای لیلی مسرور من

 

یارم تویی جانم تویی هم جام و هم شیدای من

                                                          رفتی دگر از قلب من ای ساقی مستور من

 

                                 ناگه شکستی قلب من بشکسته شد تنبور من

 

خورشید من ای ماه من شبهای بی مهتاب من

                                           پی ریز و بر ساغر بزن ای شربت و مخمور من

 

پیمانه را لبریز کن مستی ز جانم نیز کن

                                           شاید که او از اشک من اهی زند بر شورمن           

 

                                         شاید که صید من شود این بار او در طور من

 

ای عاشقان طوبی لکم احسنت بر این کارتان

                                                 نامت بلند و جاودان ای دلبر مغرور من

 

پردیس من ای نار من هستی تو ای معشوق من

                                                        شهباز من صیاد من  ای یاور مسرور من

 

                                     شوریده گشتی ناگهان در دام و در ان طور من    

نظرات 4 + ارسال نظر
*¤•●ღ.آیدا.ღ●•¤* پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://shabe-tarike-man.blogfa.com

سلام دوست خوبم

مرسی که به من سر زدی و منو لینکیدی

من هم شما رو لینک می کنم

یه خواهشی دارم

منو با اسم ؛تنهاییم را با تو قسمت می کنم سهم کمی نیست :لینک کن

مرسی

منتظر حضور دوبارت هستم

بابای

علیرضا جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ق.ظ http://www.hafti-hafti.blogsky.com

ای یار ما عیار ما داغ دل خمار ما
پا وا مکش از کار ما بستان گرو دستار ما
در گل بمانده پای دل جان میدهم چه جای دل
از آتش سودای دل ای وای دل ای وای ما
آپ کردی خبرم کن. باشه ؟

بی نشان جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

سلامی به وسعت اقیانوس

مرده بُدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم
دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم

گفت که با بال و پری من پر و بالت ندهم
در هوس بال و پرش بی پر و پر کنده شدم

موفق باشید..........

سانا جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 ب.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام.خواهش می کنم .قابلی نداشت.بازم بهتون سر می زنم.شما هم به من سر بزنید.مرسی(سانا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد